Hőmérséklet:
Fronthatás:
+ 17°C / + 20°C
nincs front
Időjárás tovább az orvosmeteorológiához
 
 
Természetesen Az Alzheimer kockázat csökkenthető kávézással A rendszeres kávéfogyasztás csökkentheti az Alzheimer-kór kockázatát, mert magasan tartja a vér koffeinszintjét. Kutatók idős embereket követtek nyomon 4 éven át. Kiderült, hogy akiknél a legmagasabbna...
Természetesen A zöld tea a megoldás a rossz leheletre Az Izraeli Műszaki Egyetemen nemrégiben készült tanulmány arról számol be, hogy a zöld tea - a már eddig is ismert, számos jótékony hatása mellett - még a rossz lehelet ellen is hatékony segítséget nyú...
Természetesen Az autoimmun betegségek gyógyítását könnyítik a gyógynövények Számos autoimmun betegség gyógymódját rejtheti egy 2000 éves kínai gyógynövény, amelynek különleges, az immunrendszerre gyakorolt hatását csak most fedezték fel a kutatók.
Természetesen A mellrák ellen nem véd a szója A mellrák ellen nem véd a szójaEgy új kutatás szerint a szójás étrend-kiegészítők nem védik meg a nőket a mellráktól. Az eredmények egybevágnak a korábbi kutatási anyagokkal, melyek megnézték a szója rákellenes hatásait. Erről Dr. S...
Természetesen A zöld tea jót tesz az idősebb szervezetnek A zöld tea jót tesz az idősebb szervezetnekAz elmúlt pár év során számos kutatás vette górcső alá a zöld teák egészségre gyakorolt jótékony hatásait. A kutatási eredmények alapján megállapítható, hogy a zöld tea rendszeres fogyasztása csökkenti...
Természetesen Az ekcéma gyógyítására is használható a halolaj Egyes szakértők szerint a terhesség alatt szedett halolaj-kapszula segíthet megelőzni a születendő gyerekeknél az ekcéma kialakulását. A vizsgálatok során az omega 3-tartalmú étrendkiegészítőket szedő...
Természetesen A koffeinmentes kávé élesíti a memóriát A Mount Sinai Orvostudományi Egyetem kutatói a Nutritional Neuroscience online kiadásában megjelent tanulmányukban kimutatták, hogy a koffeinmentes kávé serkenti a 2-es típusú cukorbetegséggel összefüg...
Természetesen A tej segít a köszvényt elkerülni A tej segít a köszvényt elkerülniAz Annals of the Rheumatic Diseases online kiadásában megjelent kutatás szerint a tejtermékekben előforduló két vegyülettel dúsított sovány tej napi fogyasztása segíthet csökkenteni a köszvény fellángo...
 
 
 

Keresés

részletes kereső... részletes kereső...

Legolvasottabb cikkek a NetAmbulancián